Portal z ogłoszeniami motoryzacyjnymi
Dostajemy często zapytanie od naszych potencjalnych klientów na stworzenie portalu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Często pojawiają się pytania typu: „Ile kosztuje stworzenie portalu takiego jak Otomoto?”. Czy warto zbudować taki portal obecnie w sieci oraz na co warto zwrócić uwagę przy budowie takiego portalu?
Zanim zapoznasz się z naszą publikacją
- tu możesz zobaczyć realizację tworzonych portali internetowych
- czy wiesz, że oferujemy kompleksową współpracę w modelu rozwojowym? Tworzymy portal w podstawowej wersji, a następnie stale go rozwijamy, ulepszamy, stale się nim opiekujemy pod względem technicznym itp.
- chcesz się z nami skontaktować? Zapraszamy do kontaktu
Na co warto zwrócić uwagę przy projektowaniu portalu z branży motoryzacji?
- czym nasz portal wyróżnia się na rynku
- czy możemy poszukać jakiejś niszy na rynku, aby lepiej docierać do potencjalnych klientów
- czy możemy w jakiś ciekawy sposób zaprezentować zawartość portalu - ogłoszenia
- może wybierzemy dla łatwiejszych działań marketingowych na start tylko jakiś region / lokalizacje działania - np. wybrane miasto
- jaką treść w portalu jesteśmy w stanie sami generować i jak to możemy wykorzystać w pozyskiwaniu ruchu
- ile źródeł finansowania będzie miał projekt
- na ile czasu realizacji i rozwoju projektu mamy przeznaczone budżetu
- portale tego typu wymagają stałej opieki i rozwoju technicznego - powinniśmy to uwzględnić w planowanym budżecie
- nie zapominajmy o działaniach marketingowych tych online i tych offline
Czy warto budować taki portal?
- tak, jednak zależy to od kilku czynników
- jeśli mamy duży budżet to inaczej powinniśmy projektować portal
- jeśli mamy mały budżet i rozwój musimy szybko spróbować finansować z bieżącej działalności, to też inaczej powinniśmy zaprojektować portal i np. działania marketingowe
Ile kosztuje budowa takiego projektu i ile czasu potrzebne jest na realizację?
- bez dokładnych informacji trudno oszacować koszt tworzenia portalu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi, tak samo czas realizacji — zależy to od wielu czynników
- w tego typu portalach warto jednak oszacować sobie budżet tak, aby:
- zapewnić działanie ekipy technicznej
- prowadzenie podstawowych działań marketingowych
- na okres np. 12 miesięcy. To czas, w którym portal zacznie generować przychody, ale w planach warto założyć budżet tak jakby portal w tym czasie, miał nie przynosić żadnego dochodu. Czas na zysk zależy od budżetu na marketing, rodzajów monetyzacji, szczegółów samego portalu itp.
Oczywiście warto stworzyć taki portal w branży motoryzacyjnej. Jednak warto zwrócić uwagę na to, co opisałem wcześniej. Oczywiście, jeśli macie ciekawe pomysły, które pozwolą Wam się wyróżnić to w internecie, to zwiększycie szansę powodzenia.
Jeśli chcesz stworzyć taki portal, to zapraszam do kontaktu
Data publikacji: 23 marzec 2020 rok, czas aktualizacji: 2022.12.06, rodzaj publikacji: "Częste zapytanie".