Portal z ogłoszeniami motoryzacyjnymi

Dostajemy często zapytanie od naszych potencjalnych klientów na stworzenie portalu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Często pojawiają się pytania typu: “Ile kosztuje stworzenie portalu takiego jak Otomoto?”. Czy warto zbudować taki portal obecnie w sieci oraz na co warto zwrócić uwagę przy budowie takiego portalu?

Na co warto zwrócić uwagę przy projektowaniu portalu z branży motoryzacji?

  • czym nasz portal wyróżnia się na rynku
  • czy możemy poszukać jakiejś niszy na rynku aby lepiej docierać do potencjalnych klientów
  • czy możemy w jakiś ciekawy sposób zaprezentować zawartość portalu - ogłoszenia
  • może wybierzemy dla łatwiejszych działań marketingowych na start tylko jakiś region / lokalizacje działania - np. wybrane miasto
  • jaką treść w portalu jesteśmy w stanie sami generować i jak to możemy wykorzystać w pozyskiwaniu ruchu
  • ile źródeł finansowania będzie miał projekt
  • na ile czasu realizacji i rozwoju projektu mamy przeznaczone budżetu
  • portale tego typu wymagają stałej opieki i rozwoju technicznego - powinniśmy to uwzględnić w planowanym budżecie
  • nie zapominajmy o działaniach marketingowych tych online i tych offline

Czy warto budować taki portal?

  • tak, jednak zależy to od kilku czynników
  • jeśli mamy duży budżet to inaczej powinniśmy projektować portal
  • jeśli mamy mały budżet i rozwój musimy szybko spróbować finansować z bieżącej działalności to też inaczej powinniśmy zaprojektować portal i np. działania marketingowe

Ile kosztuje budowa takiego projektu i ile czasu potrzebne jest na realizację?

  • bez dokładnych informacji trudno oszacować koszt tworzenia portalu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi, tak samo czas realizacji - zależy to od wielu czynników
  • w tego typu portalach warto jednak oszacować sobie budżet tak aby:
    • zapewnić działanie ekipy technicznej
    • prowadzenie podstawowych działań marketingowych
    • na okres np. 12 miesięcy. To czas w którym portal zacznie generować przychody, ale w planach warto założyć budżet tak jak by portal w tym czasie miał by nie przynosić żadnego dochodu. Czas na zysk zależy od budżetu na marketing, szczegóły samego portalu itp.

Oczywiście warto stworzyć taki portal w branży motoryzacyjnej. Jednak warto zwrócić uwagę na to co opisałem wcześniej. Oczywiście jeśli macie ciekawe pomysły, które pozwolą Wam się wyróżnić to w internecie, to zwiększycie szansę powodzenia.

 

Jeśli chcesz stworzyć taki portal, to zapraszam do kontaktu.


Data publikacji: 23 marzec 2020 rok, rodzaj publikacji: "Częste zapytanie".

W czym możemy Ci pomóc?

Skontaktuj się z nami:

Numer telefonu:
+48 696 969 990

Adres email:
biuro@coolpage.pl

Imię lub nazwa firmy:

Adres email do kontaktu: *

Telefon kontaktowy:

Treść wiadomości do nas: *

* pola wymagane

Dane podane w formularzu będą wykorzystane przez firmę CoolPage i FastSell w celu nawiązania kontaktu.
Wyślij wiadomość

Ta strona korzysta z plików cookies OK, rozumiempolityka cookies