
Gra "Shakes & Fidget" lub "sfgame". To popularna gra przeglądarkowa z gatunku RPG, w której gracze wcielają się w postaci i rozwijają je poprzez wykonywanie questów i walczenie z potworami. Gra ma humorystyczny ton i jest znana z wielu różnorodnych elementów rozgrywki, takich jak minigry, wykonywanie misji, zadań, walki z potworami i handel z innymi graczami. Chcesz stworzyć podobną grę?
Zanim zapoznasz się z naszą publikacją
- tu możesz zobaczyć realizacje tworzonych projektów (kilka wybranych)
- czy wiesz, że oferujemy kompleksową współpracę w modelu rozwojowym? Tworzymy gry w podstawowej wersji, a następnie stale je rozwijamy, ulepszamy, stale się nim opiekujemy pod względem technicznym, merytorycznym (content), obsługa graczy itp.
- jak się z nami skontaktować? Zapraszamy do kontaktu
Jeśli ktoś chce stworzyć grę podobną do "Shakes & Fidget", powinien zwrócić uwagę na kilka kluczowych elementów:
- Projekt postaci: Ważne jest, aby gracze mogli tworzyć i personalizować swoje postaci, dostarczając im wyboru różnych opcji i elementów wyposażenia.
- Questy i fabuła: Gracze muszą mieć zadania do wykonania i historię, która im towarzyszy, dlatego ważne jest, aby projektant gry zadbał o interesującą i dobrze napisaną fabułę i zadania.
- Walka z potworami: System walki z potworami powinien być prosty, ale wciągający, aby gracze mogli łatwo brać udział w potyczkach i osiągać postęp.
- Handel i interakcja z innymi graczami: Ważne jest, aby gracze mogli handlować z innymi graczami i współpracować lub rywalizować w grze.
Aby wyróżnić się na tle innych gier tego typu, można dodać unikalne elementy rozgrywki, takie jak specjalne umiejętności postaci, oryginalne potwory i przedmioty, lub niezwykły świat i historię. Można też zwrócić uwagę na jakość oprawy graficznej i dźwiękowej, co może znacznie wpłynąć na jakość i atrakcyjność gry.
Ile kosztuje tworzenie gry podobnej do sfgame?
Aktualnie oferujemy tworzenie tego typu produkcji gier w stawce [skontaktuj się z nami aby poznać cenę] zł netto na godzinę pracy zespołu. Minimum, jakie trzeba założyć do takiej produkcji to 120 godzin pracy zespołu miesięcznie na etapie produkcji pierwszej wersji. Następnie można zostać przy tej ilości godzin i zwiększać ją razem z rozwojem gry. Można też zmniejszyć po publikacji tę ilość godzin do 80 lub nawet 60 godzin pracy zespołu miesięcznie, aby zapewnić rozwój i opiekę nad grą w minimalnej formie.
Chcesz stworzyć własną grę tego typu? Zapraszamy do kontaktu.
Data publikacji: 30 listopad 2020 rok, czas aktualizacji: 2023.02.10, rodzaj publikacji: "Częste zapytanie".